Höga flöden i Östergötlands länLäs mer på SMHI:s webbplats om aktuell vädervarning.

Kungörelsedelgivning, Jönköpings kommun

Text i bild: Kungörelse

Miljöprövningsdelegationen inom Länsstyrelsen har meddelat Jönköpings kommun tillstånd enligt miljöbalken till befintlig och utökad verksamhet vid Simsholmens avloppsreningsverk på fastigheten Överskottet 1 i Jönköpings kommun.

Beslutet finns till och med den 22 maj 2024 hos aktförvararen, Stadskontorets kanslienhet i Jönköpings kommun, och Länsstyrelsens enhet för miljöprövning, Östgötagatan 3, 581 86 Linköping. Överklagande skickas antingen med vanlig post till Länsstyrelsen eller med e-post till ostergotland@lansstyrelsen.se. Överklagandet ska ha kommit in till Länsstyrelsen senast den 22 maj 2024. Ange diarienummer 9207-2020.

Carl Fredrik Graf

Östgötagatan 3