Jämställd tillväxt och strukturpåverkanSlutrapport

Projektet Jämställd tillväxt och strukturpåverkan är EU-finansierat. Det drivs och ägs av Länsstyrelsen i Södermanlands län. Syftet och målet med projektet är att sprida kunskap och information till lokala och regionala beslutsfattare om hälsobranschanalysen i syfte att påverka strukturerna. Vi vill också stärka hälsoföretagens överlevnadsgrad, öka deras ekonomiska tillväxt och skapa sysselsättningen på en växande marknad. Det totala antalet personer som direkt har berörts och informerats om projektet uppgår till drygt 400 personer. Indirekt har drygt 5 000 personer berörts via mail, hemsidor, nyhetsbrev och intranät. Projektets aktiviteter publicerades och omskrevs i sju artiklar. Ett radio- och ett tv-reportage gjordes inför Lönsam hälsa seminariet.

Publikationens omslagsbild

Om publikationen

Publiceringsår:
Publikationstyp:
Rapport

Ämnen:

För att spara eller dela denna sida, använd nedanstående länk:

Beatrice Ask

Stora Torget 13