Regional handlingsplan för landsbygdsprogrammet och havs- och fiskeriprogrammet 2014-2020

Hallands regionala handlingsplan för landsbygds-, havs- och fiskeriprogrammen är det styrdokument som visar hur programmålen ska nås i länet under 2014-2020 samt förlängningsåren 2021 och 2022. De förändringar som gäller från 2022 finns inte med i dokumentet utan presenteras på vår webb på sidan Regional handlingsplan 2022. I handlingsplanen beskrivs olika stöd, deras syfte samt vilka ansökningar som prioriteras och varför. Havs- och fiskeriprogrammet berörs i handlingsplanen främst i partnerskap, fondsamverkan, kommunikationsplan och uppföljning. För att anpassa programmen till regionala förhållanden har Länsstyrelsen identifierat prioriterade insatser utifrån länets behov och förutsättningar inom ramen för programmålen.

Publikationens omslagsbild

Om publikationen

Publiceringsår:
Publikationstyp:
Rapport

Ämnen:

• Lantbruk
  • Landsbygd
  • Rådgivning
  • Stöd inom lantbruk och landsbygd
  • Växtodling
  • Växtskydd