Nyhetsbrev Regional analys vindkraft

Det här nyhetsbrevet är för dig som vill ha kontinuerlig information om underlag och resultat från arbetet med framtagning av en regional analys och ett regionalt planeringsunderlag för vindkraft i Dalarna.

Under Ta del av äldre nyhetsbrev, kan du läsa eller ladda ned de senaste numren av nyhetsbrevet.

Saknar du något? Kontakta oss om du har idéer om vad nyhetsbrevet ska innehålla.

Nr 2, 2023, Regional analys vindkraft Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Nr 1, 2023, Regional analys vindkraft Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Vill du läsa äldre nyhetsbrev för Regional analys vindkraft, eller bara titta lite närmare på vilken typ av innehåll du kan förvänta dig om du börjar prenumerera på nyhetsbrevet? Se vårat arkiv av de senaste årets nyhetsbrev:

Nr 2, 2022, Regional analys vindkraft Länk till annan webbplats.

Nr 1, 2022. Regional analys vindkraft Länk till annan webbplats.

Anmäl dig till nyhetsbrev Regional analys vindkraft

Välkommen att prenumerera på Länsstyrelsen i Dalarnas läns nyhetsbrev för Regional analys vindkraft. Nyhetsbrevet riktar sig till dig som är intresserad av Hållbar vindkraft i Dalarna.

Prenumerationen är kostnadsfri och du kan avanmäla dig från prenumerationen när som helst via en länk längst ner i nyhetsbreven.

Obligatorisk Ogiltig e-postadress Max 400 tecken

Helena Höij