Jobba hos oss 

Jobba hos oss

Länsstyrelsen Östergötland är regeringens länskontor, med uppdrag att aktivt bygga ett hållbart samhälle för nuvarande och kommande generationer östgötar. Vi är 250 anställda som arbetar med planering, utveckling och uppföljning inom många olika sektorer.

I vår strävan att vara en modern, rättssäker och effektiv myndighet arbetar vi aktivt med att ta tillvara på den mångfald och kompetens som finns hos medborgarna.

Genom att klicka på rubrikerna listade till vänster kan du läsa mer om oss som arbetsgivare och nedanför hittar du alla lediga tjänster som vi har utannonserat för tillfället. Vi hoppas att du hittar den information du söker och att Länsstyrelsen Östergötland kan vara en spännande arbetsplats för dig!

Lediga jobb på Länsstyrelsen Östergötland:

Kontakta oss

Länsstyrelsen Östergötland
HR-funktionen
581 86  LINKÖPING

Telefon: 010-223 50 00
E-post: 
ostergotland@lansstyrelsen.se

HR-funktionens medarbetare